Les cheveux courts, ronde, petite taille
One spring morning, standing at his window drinking coffee, Robin notices, for the first time, a woman on the balcony, his neighbour who lives opposite. He is shocked by her resemblance to his own mother, who died the year before. Soon obsessed by her presence, Robin starts filming her compulsively, hoping to find a way to enable him to begin the difficult process of mourning.