Le début de la fin
Elisa, Oscar and Arthur are heading for a fall. In the dead of night begins a power game and dangerous seduction in which Elisa pulls the strings. The polaroids she never stops taking express her pleasure in confusing the issue. What ensues frustrates all expectations and lacks the anticipated sensuality.