La mort est dans le champ
When illustrator Patrick Chappatte travelled to South Lebanon in February 2009, he realised what impact the war had on the lives of its inhabitants. He recorded his experiences in a comics reportage which was published in “Le Temps.” A candid, unvarnished report about life amidst bombs that have not exploded, even months after the war. At present the illustrator is adapting his report for the screen.