Eine ruhige Jacke
The film follows the everyday lives of Roman and Xaver, a young autistic man and his primary carer. Their relationship is touching yet unsettling and exhausting for both. They are forever approaching each other, always fearful that the all-too-fragile connection between them could break down. When Xaver unexpectedly dies, the question of an autist's capacity for empathy unavoidably arises.