Célestine
One summer night, a little girl learns from her big sisters that she was adopted. Furthermore, she is forbidden to talk to anyone about this, especially to her mother, for fear of being immediately returned to the orphanage. From that day on, Célestine observes her once familiar universe in a totally different way.