5 to Five Kabul City
By means of a logbook personalised with the off-screen voice of the producer as well as eyewitness accounts, the film presents a city still marked by blood, taboos and traditions. However, in the distance are silhouetted the smile and new hope of Afghanis in the era of a still unstable government.