40 & Climbing
The story of long lost friends Marta, Sara and Isabella who are forced (dragging along Sara’s teenage daughter Matilda) to leave their every day lives behind, confront their rocky past and conquer the wild outdoors. Through the trials and physical challenges they endure, their forgotten friendship is challenged, requiring them to come clean about some home truths in order to climb their own inner mountains and realise that they are in fact... not far from the peak.