Analysis Paralysis
Anton’s head is bursting with thoughts. The gardener is seething with anger: who has trampled her flower beds? In the park Anton is looking for someone to play chess with. For someone who plays a better game than his dog. The gardener is looking for a mysterious vandal who has lost a yellow boot. But what if they are both looking for the same thing?