Zwischen 2 und 6
A hospital waiting room at two o’clock in the morning. Two strangers meet and wait for morning to come. The first fears for his daughter’s life, following a car crash. The second – a young very sick patient – cannot sleep. “The worst bit is still to come. This waiting for dawn…” offers the sick man, opening the conversation. That is the start of an unusual meeting between two people with their own separate worries. The moods change from distance to anger and then resignation. The background is the need for company. A unique meeting in the still of the night.