A personal mirror image, poetically interweaving thoughts, reflections and voices of these confusing, emotional, threatening yet also beautiful and extremely vivid times. A cinematic diary, personally rooted, from a political and social perspective, with the courage to be incomplete and partial. A film about the irritating simultaneity of the inner and outer world, of daily routine and the state of emergency.