Zingara II – l'individuation d'une femme pionnière
Zìngara's entire life has been defined by her unquestioning support of her husband's brilliant career in cancer research. So, when the cancer specialist himself is dying of cancer, Zìngara must search for a path to complete independence from the man she adores. But how can she possibly find a new life force while her beloved, imposing, and dying tyrant requires her undivided attention in the present?