Yuresha
From time to time, a fex rare masters of creativity and energy appear on our planet and live in a dimension apart. They are governed by visions, dreams and insights that materialize from the secret source of air and light. Such a creature is Yuresha – dancer, teacher, choreographer. This film is a must to see for its rare archival dance footage, glimpses of Yuresha's magically beautiful interiors and his won remarkable philosophy and relevant insight to contemporary life and art. It took seven years to make this documentary which differs from traditional styles and uses Yuresha as a guide through the wide spectrum of his own life.