Yugodivas
An actress, a painter and three musicians from Belgrade leave their homeland to venture a new beginning in New York. The outbreak of the war in 1991 and especially the bomb raids on Belgrade in the spring of 1999 have changed their lives forever. Memories and a painful analysis of the old homeland preoccupy their thoughts. The film tells us the story of their everyday live, the theatre, painting, music and the search for a lost homeland.