Yo sé de un lugar - Música y vida de Kelvis Ochoa
Kelvis Ochoa is a Cuban musician, poet, cook, dreamer… The on-going voyage of Kelvis Ochoa living his music. Encounters with places and personalities that have marked his life, his work, his generation - and Cuban culture.