Yidir
Somewhere in the world. Jugurtha, a jailed activist, forbids Yidir, his son aged 11, to go to the dominator’s school. The grandmother, not without hesitation, decides to ignore the forbidding. Thus, his first day at school becomes a nightmare that will continue even in his dreams at night.