Women Conquer the Art Business
Not long ago the art business was dominated by men: they made art, exhibited it, and bought it. Women's art was mostly invisible. In recent years, the men's nudes descended from the canvases and took matters into their own hands and became entrepreneurs. This film is about women who established themselves as successful gallerists, who built intricate networks, and who shape exhibitions that challenge and inspire audiences - and open new horizons.