Wolves
Luana, 23, longs to escape her sheltered life. When her cousin Domi introduces her to his black metal band WLVS and its enigmatic new singer Wiktor, she is drawn in and joins them on tour. As she starts on a turbulent journey of discovery, Luana sees herself torn between her old life and the new, between Wiktor’s erratic behavior and rising tensions within the band.