Wodka, Kommunisti, Maccaroni, Spitschki, Sol
The Russian rouble was massively depreciated in August 1998. People from Ekaterinburg describe the impact the economic crisis has had on their daily lives. In telling about their difficulties and disappointments they make it clear that despite everything they have lost neither hope nor the will to live, and even less their sense of humour.