Wisdom of Happiness – A Heart-to-heart With the Dalai Lama
A deeply intimate and highly cinematic documentary featuring the Dalai Lama, who, at nearly ninety years of age, offers practical advice for navigating the 21st century's challenges. The film captures the Dalai Lama speaking directly to viewers, creating a sense of a private audience, and shares his timeless wisdom on achieving inner peace and happiness for everyone.