Winna - Weg der Seelen
A film about an ancient, mysterious and fascinating part of the Alps in Switzerland. It shows legends and tales about dead people wandering around and the people who saw them. Old traditions are rediscovered, we hear from the storytellers who have collected these legends and people tell about their experiences with the dead. The stories are told over the backdrop of the magnificent mountain landscapes and the villages, where the legends had their origin. The film arouses the audience’s curiosity: What exists between heaven and earth?