Willi Schmid – Master of Cheese
The story of the cheesemaker Willi Schmid who has an extraordinary gift: He can tell what the cow has eaten by the taste of the milk. He produces hand in hand with nature and spares no effort to refine his craft to precision. The film tells of honest food on our plates, sustainable production and inspires us to tackle the much needed changes in the world.