Wilder – Staffel 3
When Rosa Wilder takes on her latest case, she has no idea that it will lead her and her partner Manfred Kägi to the edge of their darkest inner abysses. A serial offender seems to be targeting black sheeps of the police force, whose missteps he punishes with death. Some see in the mysterious avenger a fighter against abuse of authority, others are increasingly concerned about the security of the State.