While the Green Grass Grows: Parts 1&6
The film revolves around the consequences of the death of Peter Mettler’s own parents and the question of how we will all continue – on a personal and global level. With his unique cinematic style, the director invites us on a meditative journey, from the Appenzell Alps to the lockdown in Toronto.