What Are We Fighting For?
Covid-19 interrupted the creation Swiss choreographer József Trefeli was working on with New Zealand Dance Company. Trefeli seized the opportunity to collaborate with people on the other side of the globe. This dance documentary film gives us a glimpse into the private lives of dancers as they work from home across the globe. Together they express the desire to treat themselves, others and the environments we live in with respect.