Wetlands, l'héritage de Luc Hoffmann
This film takes us on a journey to discover Luc Hoffmann, this humanistic and visionary man, who acted discreetly and with no need for recognition or reward. We will discover his great work and understand the importance of the preservation of wetlands, these ecosystems that are essentials to combat climate change issues.