Wer war Kafka?
A documentary about Franz Kafka, narrated by some of his best friends – via actors – including Max Brod, Milena, Felice Bauer, Janouch, among others. Together with archive and current photographs of Prague, Dindo builds up a rich picture of the man who changed the course of modern literature.