Wenn der Wind dreht
Felix lives in a small town that has become too confining and too noisy for him. One day he decides to leave his neighbours behind in search of the place of his dreams. His journey takes him across the open sea to an uninhabited island. But no matter where Felix goes, he is always driven out – until he awakens after lying unconscious on a beach.