Wenn dazwischen nirgends ist
A portrait of two friends, separated by distance. One living between places, the other trying to cope with chronic pain. These parallel realities co-exist in their time of isolation and alienation. Cities merge together. A dialogue is formed by monologues, sound and visual perception and exchange.