We the Water
The film explores the complex relationship between humans and water, taking the audience on an emotional journey. Charcoal animation creates compelling contrasts between wetness and dryness, fluidity and rigidity, light and darkness. Sound plays a crucial role in clarifying the film's connection to water and significantly contributes to its intensity and impact.