We Are Ok
Swiss band “Europa” is invited to play at a wedding on the small island Nias in Indonesia. They all of a sudden find themselves in the metropolis of Hong Kong. A filmic reflection on global travel nerves, intercontinental love, coconuts, pigs, keyboards, the internet and the search for exotic in an excessively photographed world.