Was singst du, wenn der Teufel kommt?
His German is fluent, his faith is Protestant and his love is German pop songs of the seventies. Dien is Vietnamese, is confined to a wheelchair and lives in Ho Chi Minh City. Because of a war injury, he spent his childhood in West Germany. This culture had – and continues to have – an influence on him. A portrait depicting an exceptional everydaylife in Vietnam.