Walk With Me
In Bonnie's Diner the manager has a fateful encounter with Darcy. Despite their opposite personalities, a friendly relationship develops between the two, but the intact world of fun dates in bars and amusement parks is threatened: Death makes his rounds and takes the souls of the deceased. He removes their names from his book.