Voyage contre la faim
UN ambassador Dr Jean Ziegler visits Ethopia in order to assist in a new strategy in the fight against hunger. Filmmaker Von Gunten follows the doctor as he encounters a people for whom hunger and death are everyday matters. The question is, will Ziegler really be able to help them?