Voyage au bout de l'oubli
Forty-six-year-old Marthin is the son of a Dutch mother and Indonesian father, whose name is Selfianus Djelau. Marhin is searching for the Indonesian roots from which he had been severed at the age of five. He would like to reclaim the name and heritage from a father he never knew and whose personal history is closely linked to his country.