Von Inka zu Cola
The film begins with the history of the Incas, including magnificent examples of architecture such as Machu Picchu. The customs and rites of the Incas have survived through the ages – until even today. The film portrays this fascinating destination for tourism, while highlighting modern-day Peru and its social extremes: poverty and wealth, faith and superstition, resignation and hope.