Vom Himmel her
Little Antoine believes in one thing: even after the death of his mother, she comes to visit him – as an angel. Antoine, who now lives with his grandfather, hopes that the visitor from Heaven may come very soon. It may be time to let little Antoine know that angels do not exist. Or maybe not. The grandfather decides differently: he wants to prove to Antoine that angels do exist. A night filled with magic.