Volunteer
A film about the unprecedented Swiss grassroots movement of regular citizens who rise to aid thousands of refugees stranded at the European borders. In rich and safe Switzerland people from all backgrounds leave their regular life behind to support people in need. There is a Swiss farmer and his wife who keep cows in the Swiss Alps, a former commander of the Swiss Army, an elder rich lady residing at the lakeside, and a successful comedian and entertainer. These unexperienced volunteers take on an adventure that will change their lives forever.