Visa pour Sarajevo
In the early hours of the morning a minibus arrives at the border and plunges into unfamiliar countryside. At the end of the road is a tunnel that leads to Sarajevo. The occupants first encounter a good humoured old man who gives them directions. They then run into Amir, Cazim, Masa, Belma and Bojana, five young Bosnians aged between 23 and 30, who become their constant companions in the making of the film, relating their experiences and their lives so far. In a garage, a potted tomato plant, in the street, a demonstration, unlicensed street vendors.... a match is in the offing, 2 - 0 in favour of Bosnia?