Villa Ventura
Simon and Lola are two young actors invited to give private theatre lessons to Mirko, the son of the family living in Villa Ventura. Mirko slightly suffers from psychological trouble. The aim is to increase Mirko's communication skills, but nothing goes as planned. Simon wants to become more than a friend to Lola, but she is fascinated by Mirko's elusive yet strong character. A triangle made of desires and tensions is formed.