Verso
The story of three destinies, all of which are connected: Alex, the policeman; Victor, the former policeman and convict; and Lou, an adolescent. Absorbed by his work, Alex has a difficult relationship with his ex-wife and daughter, Lou. After his childhood friend and team mate, Victor, is released from jail, Alex’s past catches up with him and he fears Victor’s revenge. After his release Victor works as an accomplice for Ceku, the head of the local mafia. Alex decides to shadow him and quickly finds himself at a dead end.