Utopia
Two filmmakers are fed up with the comfortable and safe life in Switzerland. On the road with a caravan, they search for inspiration in Western Europe and meet up with hippies, idealists, vandals, political activists and stateless people. But through a stroke of fate, they unintentionally became themselves protagonists of their film. A film about Generation Y, the big questions in life and the eternal search for a personal utopia.