Unter der Haut
After eighteen years of marriage, Alice finds herself confronted with the fact that her husband Frank feels more and more attracted to men. Not only Frank, but also she and their three children undergo an irreversible change. The film uses simple scenes to tell of everyday family life – unspectacular, subtle and humane, sometimes sad, sometimes sanguine.