Unser Vater
Toni, an attractive Catholic priest, impregnates several women in the Swiss countryside of the 1950s until the bishop revokes his priesthood. Toni buys a small hotel in the mountains, has more offspring and dies a respected innkeeper. The six children only meet after Toni's funeral. They talk about their fatherless youth, their brave mothers and the fatal silence they now want to break.