Unser Name ist Ausländer
Hêlîn, Selin, Firat and Serhat are siblings who grew up in a village in central Switzerland. They carry their family living-room out into public space: first the colourful carpet, then the couch, last of all the hot Çay. A new story takes shape where anger and resilience find their place unfazed alongside othering and fear.