Une nuit blanche
Luis is dead. Bernadette suffers from insomnia. The shadow play which is cast from the building across the street on the façade beneath Bernadette’s window diverts Luis from his aim, which is to deliver the much longed-for sleeping pill to Bernadette. He finally succeeds due to a fortunate series of events. Nevertheless, neither of them are able to sleep that night.