Une liaison pornographique
A woman, a man, a sexual fantasy. The man and woman decide to share the fantasy. Just once. Then again, and again. Without realising it, they form a relationship. They find themselves getting together not just for the sex, but to make love. They begin to feel something for each other. It's a pornographic affair.