Und dass man ohne Täuschung zu leben vermag
Suburban summer heat. Merit, Eva, Lion, Rose and David cautiously wind around their conflicted relationships. They talk, but their words do not meet. They play theatre while rehearsing their lives. The garden needs watering. Fears of the future and traces of violence relentlessly press into the present. A narrative of the beauty and gravity that arise from discovering our individual truths.