Un pur hasard
A lawyer has the suprise of his life when one of the two call-girls expected for the evening with his boss turns out to be his daughter. First devastated, he is then afraid of losing his position. Before the arrival of his boss, he has a few minutes to convince Alice to leave. But too happy to take revenge on her father's job for which he sacrificed everything, she decides to stay.