Un oiseau dans la tête
What do we have left when we give up our innate potential? In a world where each person's potential is symbolised by a bird that accompanies them from birth, our protagonist and his lovable, clumsy bird have yet to find each other. Will they succeed? A whimsical and touching story about the importance of finding oneself.