Un geste d'amour
A voice describing the topography of an archaeological site and the searchers’ cautious gestures are mobilized to give back to the ruins the memory of the people and their demiurgical determination to set up menhirs that reach for the sky. An experimental tale in which the stones are bodies laden with unsuspected desires.